Pappaforum.se  

Gå tillbaka   Pappaforum.se > Övrigt > Underbara Barn 2006

Svara

Trådsverktyg Visningsinställningar
Gammal 2009-02-11, 08:52:27
Morbos Morbos är inte uppkopplad

Reg.datum: 2008-10-03
Ålder: 29
Standard Sv: Eftersnack om Underbara Barn

Efter att jag la upp dom onödiga produkterna på min blogg så va jag poch tjejen ute och fikade och jag berättade om att när vi hade en pappaträff i varberg så kom majskrokarna upp och jag kan bara hålla me dom att det är en sådan idiotisk ide. Finns bläckpennor som e gjorde av majsstärkelse som vi en gång fick i skolan och vad gjorde alla elever, jo dom började alla tugga på sina pennor eftersom det va "majs".

Ialalfall efter ett tag så kommer ett annat par in med sin bebis och sitter där en srund och så senare ser jag påsen komma ut och tänkte ÅÅå nej har dom gått på den skiten.
Sa till tjejen med ansikts rörelser och grimaser (titta bakom dig) (majs skiten).

En rolig sak med kartong/wellpapp. En gång när vi va hos mina föräldrar och så beställde vi pizza så skrattade vi som fan efteråt en sak som hände.
Nämligen att min mamma har sina glasögon och utan dom ser hon så där bara men ho orkar inte ha dom på dig, efter ett tag säger hon fan den här pizzan smakar som papper. OCh då har hon hållt på i fem minuter redan och ätigt. Jag kollar på hennes pizza och då har hon ätigt upp pizza delar och kartong delar, hålet på kartongen va stor som en klementin.
Inte konstigt det inte smakade gott, hon åt fan upp pizza kartongen. Inte undra vi skrattade ihjäl oss.

Fick mig tankarna till majskrokar, wellpapp med nera, Sådan skit ska användas till det somm det är tänkt på och inte ätas!

Bokmärk och dela med dig via

Trådsverktyg
Visningsinställningar

Regler för att posta
Du får posta nya trådar
Du får inte posta inlägg
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:54:30.