![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Då vart man återuppstånden.
Ska ta mig i kragen och bli aktiv på forumet. Kan vi kanske komma överens om att jag inte alls har varit lat utan bara lidit av nån slags pappademens så kommer det här att gå tokbra. Älskar er för bövelen
Bill Hicks - “It's just a ride and we can change it any time we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings and money, a choice, right now, between fear and love. The eyes of fear want you to put bigger locks on your door, buy guns, close yourself off. The eyes of love instead see all of us as one.” |
|
|
||||
|
||||
|
Jag ska försöka att pika dig lite oftare på FB då Fredrik så du inte glömmer bort oss...
|
|
|
||||
|
||||
|
Ahja, nu är jag ju tillbaka så det ska du inte behöva göra
![]() Får ta och läsa in mig på vad som hänt sen senast. Kanske öppna upp en ny dagbok osv... [/off topic]
Bill Hicks - “It's just a ride and we can change it any time we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings and money, a choice, right now, between fear and love. The eyes of fear want you to put bigger locks on your door, buy guns, close yourself off. The eyes of love instead see all of us as one.” |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, välkommen tillbaka då =)
|
![]() |
| Bokmärk och dela med dig via |
| Trådsverktyg | |
| Visningsinställningar | |