![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Karnaa, GRATTIS! Vad kul att det funkade med IVFen! Keep us posted!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Sambon har PCOS som gör att hon inte får ägglossning varje gång så vi påbörjade utredning och direkt efter small det till och hon var gravid. Det enda som krävdes var att vi slappnade av när vi skulle få hjälp, och där har man suttit och svurit åt alla som sagt "Slappna aaaav"
|
|
|
||||
|
||||
|
Mattias_, skönt att det löste sig!
![]() Gjorde en snabb slagning på PCOS, hittade lite info på Netdoktor. Lät rätt otrevligt med cystor på äggledare och allt. ![]() Vet man om det kommer på något sätt påverka graviditeten? |
|
|
|||
|
|||
|
Nej det är ingen fara för graviditeten, det tar bara lite längre tid att få till det om man har otur.
|
|
|
|||
|
|||
|
PCOS är ju nånting som min fru (och jag) är drabbade av. Hon fick käka lite tabletter, vilket inte funkade (trodde vi), så precis när vi skulle börja med hormonsprutorna så tog det sig ändå. Riktigt skönt
![]() Grattis
|
|||
|
|||
|
Efter att varit barnlösa i 5år efter bla en X-graviditet så föddes vår lilla dotter Olivia den 17/1-2010.
Mitt råd till er som jobbar på bebis,vänta inte så länge som vi. Vi hade tur med, att det lyckades på första försöket,och skulle det för er inte göra det,så kämpa vidare,kanske ta en paus imellan,"unna" er saker,var ett stöd,din fru/sambo behöver verkligen omtanke. Är det någon som har några frågor så PM´a mig gärna... |
![]() |
| Bokmärk och dela med dig via |
| Trådsverktyg | |
| Visningsinställningar | |
|
|