Visa fullständig version : Pappaforum.se goodies - en liten give-away!
Fredrik
2006-07-13, 14:21:35
Hejhej!
Efter att jag gjort en liten beställning från ett tryckeri så fick jag några gratis kylskåpsmagneter med vår logga på (som bonus)!
Tyckte allt att de var lite småkäcka så nu gör vi som så att de som pm:ar mig sin hemadress får en smäcker Pappaforum.se-kylskåpsmagnet hemskickad till sig, free of charge - batterys not included :D
Bara för att vara övertydlig: er adress kommer inte att användas i något annat syfte än att skicka hem denna lilla give-away. Ni kommer inte att drabbas av någon annan form av reklam-spam eller plötsliga hembesök av undertecknad ;)
Eftersom en magnet numera pryder mitt kylskåp och två andra redan är ivägskickade, så är det först till kvarn som gäller. 22 magneter väntar på sitt nya hem! Så länge denna tråden inte är låst så finns de kvar.
/Fredrik
Kalfir
2006-07-13, 14:32:25
Kan ju passa på att säga att magneten passar finfint på kylskåpet hemma. Sambom bara skrattade och såg glad ut när jag stolt satte upp den där :D
Får ni in nån cash så att ni kan trycka upp kort och magneter? Ser ju ingen reklam på sidan.
Fredrik
2006-07-13, 14:37:41
Kan ju passa på att säga att magneten passar finfint på kylskåpet hemma. Sambom bara skrattade och såg glad ut när jag stolt satte upp den där :DVisst sitter den som en smäck! Vet inte vad det kan vara med våra sambos, för min skrattade också!? :D
Får ni in nån cash så att ni kan trycka upp kort och magneter? Ser ju ingen reklam på sidan.Inte en krona i intäkt någonstans. Men att göra lite reklam för sig själv, i liten skala, kostar inte så mycket. Vill ju att folk ska kunna hitta hit till oss enligt devisen, syns man inte så finns man inte ;)
/Fredrik
Skåne
2006-07-13, 14:41:57
Har tipsat lite i föräldragruppen, men jag är osäker på om de upptäckt det häringa internettet än.
Hade gärna anmält intresse för en kylskåpsmagnet, men jag har inga metallbeklädda ytor i köket tyvärr.
Kan man ha den som kylaremlem på bilen? ;)
Fredrik
2006-07-13, 15:04:42
Kan man ha den som kylaremlem på bilen? ;)Och täcka över det vackra Skoda-märket menar du! Skäms ;)
Det finns alltså kylskåp som man inte kan fästa en magnet på? Var dag lär man sig nåt nytt :D
Självklart är vi glada över all positivt snack som du/ni genererar där ute! Vi vill ju inget annat än att pappor ska hitta hit och börja delta i diskussionerna :)
/Fredrik
stieach
2006-07-13, 15:45:23
Kanske inte förtjänar en (eftersom jag fortfarande är långt från pappa själv) men blir det någon över kan du ju alltid ta med en till nästa afterwork! :)
Edit; Skåne du kanske kör med ett sånt här?
[/URL]
[URL="http://media.feber.se/hem/2006/little-fat-fridge-zev-perlmutter.jpg"]Fluffigt Kylskåp (http://media.feber.se/hem/2006/little-fat-fridge-zev-perlmutter.jpg)
Skåne
2006-07-13, 16:01:03
Edit; Skåne du kanske kör med ett sånt här?
Fluffigt Kylskåp (http://media.feber.se/hem/2006/little-fat-fridge-zev-perlmutter.jpg)
Shit va kinky kyl!
Tyvärr måste jag erkänna att det är något så tråkigt som en helt vanlig kyl med ekdörrar (för att funka med köxinredningen)
Fredrik
2006-07-13, 16:06:51
Kanske inte förtjänar en (eftersom jag fortfarande är långt från pappa själv) men blir det någon över kan du ju alltid ta med en till nästa afterwork! :)Inga restriktioner på vem som får give-away! Och jag gör ett tillägg på det du skrev. Du är inte pappa än, såvitt du vet om;)
/Fredrik
Skåne
2006-07-13, 16:10:09
.....såvitt du vet om;)
...men ligg inte och grubbla över det inatt ;)
stieach
2006-07-13, 18:33:45
*ringer runt* :/
Daniel
2006-07-14, 00:09:25
Jag fick min magnet igår, den är suupersweet! :D
stieach, nervös? ;)
Fredrik
2006-07-18, 15:12:32
Nu har jag blivit av med en 4-5 stycken så kom igen nu ni andra! Tänk när ni sitter där med barnbarnen om en 50 år och de frågar vad det är för dassig pryl som sitter och håller uppe räkningarna på kylskåpet. Jo, då kan ni berätta att ni minnsan fick ett ex av den första provkollektionen av pappaforums exklusiva, men icke numrerade, kylskåpsmagneter :D
/Fredrik
Daniel
2006-07-19, 09:31:32
den första provkollektionen av pappaforums exklusiva, men icke numrerade, kylskåpsmagneter :D
Tippexpenna på baksidan tror jag skulle öka värdet rejält! ;)
Kalfir
2006-07-19, 11:21:25
Jag skrev en etta på min, så ni får allt fylla på efter det, hehe
Fredrik
2006-07-19, 11:53:47
Jag skrev en etta på min, så ni får allt fylla på efter det, heheDå skriver jag "A" på min. Sug på den! ;)
/Fredrik
Kalfir
2006-07-19, 13:54:32
sa jag att jag skrev ett A?! :-p
Daniel
2006-07-19, 14:00:57
Hmm.. min är "0", betyder det att min är ur-kylskåpsmagneten, en förebild för alla världens kylskåpsmagneter? :D
Fredrik
2006-08-01, 13:30:20
Tomten vill bara meddela att det fortfarande finns några magneter kvar som skickas med ljusets hastighet (nåja) om nån vill ha en grrratis, och oerhört stilig, kylskåpsmagnet med vår käcka logga på :D
Hoo, hoo, hoo!
/Fredrik
Om du tjatar så... PM skickat :)
Fredrik
2006-08-29, 13:31:50
MetalCowboy, läcker magnet skickad idag :cool:
Finns ca 10 st kvar om det är någon mer som vill ha ett ex av Alla kylskåpsmagneters moder :D
/Fredrik
MetalCowboy
2006-09-03, 16:19:28
Tja.. Har jue ett par polare som ska ha/ precis fått...
Kan jue försöka lura in- eller -visa dom på pappaforum menade jag förstås...
Så om du käner för det finns det behov för åtminstone 2 till.... ;)
/Henke
Fredrik
2006-09-03, 17:15:22
Om du vill ha två till för att sätta på bilen + torkskåpet så behöver du inte fantisera ihop vänner, utan det är bara att fråga ;)
Äsch, selbstverständich (självklart, på tyska tror jag) drar jag iväg två till åt dina polare. Pappaforums kylskåpsmagneter är för pappor som skit för flugor :D
Fick jag till den liknelsen? :confused:
/Fredrik
Daniel
2006-09-04, 15:03:00
Jäkla vad sweet magneten är! ;)
Den funkar också fint om man har en säkerhetsdörr, så frågar kompisarna när dom har varit på besök hemma hos en. :D
MetalCowboy
2006-09-04, 17:57:09
Finfint!! Bilen o torktumlaren kommer bli shiitfiina.. :D
Ska´ru ha nåt för den utökade frimärkskostnaden..?
/Henke
Fredrik
2006-09-04, 18:14:14
Hehe, Fredde bjussar på ett extra frimärke ;) Var prexis på besiktning utav bilen så jag passade på att köra förbi den kvällsöppna brevlåddan så du borde få dem "som ett brev på posten" imorn (pun intended) :D Se nu till att förgylla kompisarnas kylskåp, smygreklam for teh win!
Förutom att jag måste ha fyra nya sulor på biljäkeln så passerade den med flying colours!
/Fredrik
MetalCowboy
2006-09-04, 21:00:16
:D Se nu till att förgylla kompisarnas kylskåp, smygreklam for teh win!
Förutom att jag måste ha fyra nya sulor på biljäkeln så passerade den med flying colours!
/Fredrik
Klart jag ska förgylla deras hem.. Ska nog smyga dit dem o se om dom säger nåt..? :rolleyes:
Sulor: http://www.dackonline.se/ Funka kanon för mig till gamla ´pechan´..
/Henke
Daniel
2006-09-04, 22:23:49
Klart jag ska förgylla deras hem.. Ska nog smyga dit dem o se om dom säger nåt..? :rolleyes: Snyggt! ;)
Jag ser det framför mig; Pappaforum.se, snygg magnet. Jaha hänger du också där, det är jäkligt kewlt alltså... :D
Kalfir
2006-09-05, 08:11:06
Hmm, lite reklam på jobbets kylskåp kanske vore nåt...
Fredrik
2006-09-05, 08:24:36
Hmm, lite reklam på jobbets kylskåp kanske vore nåt...Beundransvärt initiativ :D Pm:a din adress igen så kommer det en "jobbig" magnet *sry för det torra skämtet" :o
/Fredrik
Daniel
2006-09-05, 14:22:29
Fredrik - you LAME! ;)
Hur många magneter har du kvar?
Fredrik
2006-09-05, 15:31:54
Är man geeky så är man ;)
Efter att ha inspekterat magnethögen så inser jag att jag räknat fel innan. Många satt ihop med varandra vilket gör att det faktiskt finns hela 12 st kvar :eek:
/Fredrik
MetalCowboy
2006-09-27, 22:19:33
Klart jag ska förgylla deras hem.. Ska nog smyga dit dem o se om dom säger nåt..? :rolleyes:
*Mission accomplished! :D
Tyvärr gick det inte att smyga in den, utan det blev en gift till pappan då vi gett både lillan och mamman en varsin present..
/Henke
Fredrik
2006-09-28, 09:44:16
*Mission accomplished! :D
Tyvärr gick det inte att smyga in den, utan det blev en gift till pappan då vi gett både lillan och mamman en varsin present..
/Henke
Gottigt värre :D Önskar att alla kunde ta på sig att missionera för pappaforums räkning ;) Hehe, du kan få epitetet "Förste-profet" om du vill!
/Fredrik
MetalCowboy
2006-09-28, 15:55:28
Gottigt värre :D Önskar att alla kunde ta på sig att missionera för pappaforums räkning ;) Hehe, du kan få epitetet "Förste-profet" om du vill!
/Fredrik
Hehe.. Tackar, tackar!
*New mission recieved* ;)
/Henke
Fredrik
2006-10-03, 20:07:26
Kylskåpsmagneterna fick ett trevligt gensvar så idag har jag beställt ett gäng till. Så, om någon önskar sig en käck kylskåpsmagnet så är det bara att pm:a mig sin adress så kommer den på posten! Hur ser den då ut, kanske någon undrar? Jamen, såhär såklart:
Nu så ska länken till magnet-bilden fungera! (http://www.nylend.com/pappaforum/visitkort.jpg)
Vill någon infiltrera en polare med småbarn ala Metalcowboy och därför vill ha fler magneter så är det busbra :D Säg bara till så kommer det några extra i kuveret!
/Fredrik
Daniel
2006-10-03, 21:31:27
Bilden funga inte. :(
Kan du inte be Gunnsan fotoa den "in action"? :)
Fredrik
2006-10-03, 21:46:53
Bilden funga inte. :(
Kan du inte be Gunnsan fotoa den "in action"? :)Ah, beror förmodligen på att man måste vara inloggad på tryckeriet för att kunna se bilden. Well, me fix såklart!
/Fredrik *edit* Sådär, scrolla upp två poster för länk till magnetbilden!
Daniel
2006-10-04, 23:43:03
Snyggt bild på fantastiskt snygg magnet! ;)
Fredrik
2006-10-13, 14:44:24
Snyggt bild på fantastiskt snygg magnet! ;)Visst, vill man göra sitt kök eller sin arbetsplats lite snyggare/trevligare så är det klart man pm:ar mig om en läcker magnet :D
Vill man ha en magnet för att sätta upp på sitt jobb så blir jag så glad att jag förmodligen skickar två ;)
/Fredrik
Fredrik
2007-02-26, 14:47:21
Idag gjorde jag en insats för världsfreden på min lunchrast och postade de Pappaforumreflexer/magneter som jag lovat att skicka i fyra veckor nu. Eller ja, det var väl mer för att döva mitt dåliga samvete :o
Så, ni som vet med er att ni har en liten goodie på ingående, väntan är över imorn.
Som vanligt, känner någon att livet skulle vara dystert och innehållslöst utan en finfin reflex eller kylskåpsmagnet, pm:a mig din adress så skickar jag såfort jag mår tillräckligt dåligt över att jag försummat det :D
/Fredrik - Pappaforum.se
Daniel
2007-02-26, 19:07:21
så skickar jag såfort jag mår tillräckligt dåligt över att jag försummat det :D
Det tycks vara lite samma policy som vissa sunkiga postorder-företag kör med... :)
Fredrik
2007-02-26, 19:22:07
Det tycks vara lite samma policy som vissa sunkiga postorder-företag kör med... :)Fast skillnaden är att jag inte hymlar med det, catch the difference? ;)
Får gärna gödsla min kyl med en magnet...
elak_ekorre
2007-04-14, 16:08:26
*host* var det nå´t man kunde få gratis här? :D :D
Adressen pm:ad :rolleyes:
snape
2007-04-14, 18:32:20
Finns det fler magneter?
eddan
2007-04-15, 20:43:20
lika bra å göra sig "bekanta" med så många som möjligt här när man ändå håller på. ska bli intressant att läsa allt ni skrivit och passa på att snappa upp några välbehövda tips. :)
förlossningen ska enligt experterna äga rum runt den 15 augusti. behöver jag säga att jag ser fram emot det..? ;)
Fredrik
2007-04-15, 21:10:05
Finns det fler magneter?Sir, yessir! Pm:a mig din adress så skickar jag en med posten :)
Likadant med dig Eddan, pm:a din adress så postar jag en nice liten kylskåpsmagnet till dig!
vBulletin v3.8.5, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.