Visa fullständig version : Mysiga matsällen : Köpenhamn
Fredrik
2007-08-28, 13:11:45
Hepp!
Drar till köpenhamn på fredag och åker hem på söndag. Blir alltså en liten weekend med sambon och syftet är att re-förlova oss efter strulet som vi har haft i somras (tack gott im himmel att det är över).
Så, nån som sitter inne på heta tips om mysiga matställen i centrala Köpenhamn. Tänkte gå ut och äta så fort vi checkat in på hotellet fredag kväll men även hitta något nice på lördag kväll. Är inte ute efter något svindyrt utan det är snarare trevligt med en lugn och dämpad atmosfär. Vad som står på menyn är inte så viktigt men jag är en sucker för pasta och fisk.
Tips på annat man kan företa sig i stan går osså bra :)
AndersP
2007-08-28, 13:24:50
Tips på annat man kan företa sig i stan går osså bra :)
finns det inte strippklubbar i köpenhamn? hade de inte varit något för familjen?:eek::D
/Anders
*no koll
Fredrik
2007-08-28, 13:29:05
finns det inte strippklubbar i köpenhamn? hade de inte varit något för familjen?:eek::D
/Anders
*no kollHmmm, jovisst.
- Jag älskar dig så otroligt mycket! Vill du förlova dig med mig?
*BADDA-DUNK BADDA-DUNK BAU-WOWOW BAU-WOWOW*
- VA?!!
- JO, JAG SA: VILL DU FÖRLOVA DIG MED MIG?
*THAT'S THE WAY, A-HA A-HA, I LIKE IT, A-HA A-HA*
-VA?!!
- Nevermind.
:D
Så nä, ingen strippklubb. Men tack för tipset!
Fredrik
2007-08-30, 10:27:38
Inga tips på trevliga matställen i wienerbrödets förlovade huvudstad?
Inga tips på trevliga matställen i wienerbrödets förlovade huvudstad?
Inse att ingen bryr sig och googla istället! ;)
Nåt sånt här kanske kan vara till hjälp: http://osb.oeresundsbron.dk/documents/document.php?obj=1872
Fredrik
2007-08-30, 12:01:42
Inse att ingen bryr sig och googla istället! ;)
Nåt sånt här kanske kan vara till hjälp: http://osb.oeresundsbron.dk/documents/document.php?obj=1872Men nice, då brydde sig någon litegranna iallafall :D Trevllig länk, får kika igenom den ikväll.
Daniel
2007-09-04, 16:34:58
Niiice! :D
Hittade ni några bra matställen då? :)
Skåne
2007-09-04, 20:06:30
Hmmm, jovisst.
- Jag älskar dig så otroligt mycket! Vill du förlova dig med mig?
*BADDA-DUNK BADDA-DUNK BAU-WOWOW BAU-WOWOW*
- VA?!!
- JO, JAG SA: VILL DU FÖRLOVA DIG MED MIG?
*THAT'S THE WAY, A-HA A-HA, I LIKE IT, A-HA A-HA*
-VA?!!
- Nevermind.
:D
Så nä, ingen strippklubb. Men tack för tipset!
Du har inte varit på strippklubb på riktigt va?
Fredrik
2007-09-04, 20:33:32
Svar nej. Men jag har sett en på tv, The Jiggly Room. Bnuspoäng om du gissar rätt på vilken tvserie det handlar om :D
Daniel
2007-09-04, 20:54:43
Ingen mat alltså? :)
Fredrik
2007-09-04, 21:19:44
Ingen mat alltså? :)Vi åt en trevlig förlovningsmiddag på The copenhagen Corner. Kom in lite sent på kvällen men lyckades ändå få i oss en tvårätters, tack vare snäll personal :) Övrig tid gick åt till att vamndra kring på kvarteren kring Ströget. Hittade en jättemysig vinbar på fredagen som vi spenderade kvällen på. Blev visst lite onyktert med tanke på hur jag kände mig på lördan :cool:
Skåne
2007-09-04, 22:10:03
Svar nej. Men jag har sett en på tv, The Jiggly Room. Bnuspoäng om du gissar rätt på vilken tvserie det handlar om :D
Våra värsta år eller möjligen Sopranos. Tror mest på det förstnämnda dock.
Du har inte missat nåt, btw.
vBulletin v3.8.5, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.