Visa fullständig version : Glad Midsommar!
Daniel
2006-06-22, 22:21:49
Hoppas ni får mycket god mat i sällskap med nära och kära.
Glad Midsommar - ville bara säga det! :)
Fredrik
2006-06-22, 22:35:12
Far ner till morsans sommarhus imorn förmiddag. Ska bli hemskans skönt att bara äta gott, slappa mucho och bara umgås med barnvakterna, förlåt, jag menar släktingarna :)
Tänk, om en 3-4 år blir det nog ett annorlunda midsommarfirande när Ella lärt sig Små grodorna och Björnen sover :D
Ha en supertrevlig midsommar allihopa!
/Fredrik
Här blir det lugnt och skönt firande med frugan och barnen plus mamma, pappa, brorsan och hans tjej. Dansa runt stången tycker barnen inte är kul, så det slipper vi som tur är. Vi ska istället spendera midsommarafton med att reda ut triangeldramat att Jonatan säger sig vara kär i brorsan tjej och siktar på giftermål :) (och eftersom Jonatan vill gifta sig med henne, vill självklart Julia också göra det)
Daniel
2006-06-23, 21:09:38
Intressant familjedrama. :D
Har precis grillat klart och nu blir det lite tårta. :)
Vi fick skjuta lite på sill-lunchen tills imorgon eftersom alla inte hann ut till lunchen idag, men det blir sweet med Skärgårdssillen jag köpte som bonussill! :D
Fredrik
2006-06-24, 00:41:49
Nyss hemkommen från midsommarfirandet. Eller midsommarsoftandet ska man väl kalla det :) Ett blöjbyte och lite nappflaska så är Ella strax klar för sängen.
En sak som är väldigt negativt med att bo centralt är att det ofta är stökigt nedanför sovrumsfönstret på dessa högtidsdagar då ungdomarna ofta är ute och super skallen i bitar. Just nu har jag ett supermysigt gäng utanför som skrålar "sieg heil" för allt vad tygen håller :( Nåja, där slutade dom och drog vidare.
All in all, en väldigt skön kväll! Gunatt!
/Fredrik
Daniel
2006-06-24, 12:31:00
Har precis borstat 1 kg potatis och nu blir det sill, och vi har också gjort en fin-fin jordgubbstårta, yay! :D
vBulletin v3.8.5, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.