Visa fullständig version : Om inlägg som visas när man loggar in!
Hej!
Jag saknar en funktion på det här forumet. Jag kanske har missat det någonstans?! Finns det så att man kan se de inlägg som har postats sen sist man var inne på forumet? På många forum som jag har besöt så kan man ta fram de inlägg som har tillkommit sen man var på forumet sist. Om det redan finns på detta forum så skulle jag gärna vilja veta var? Och om det inte finns, går det att fixa en sådan funktion?
Perli
2007-02-20, 09:42:06
Klicka på "Nya inlägg" ungefär i mitten av menyn här ovanför :)
David
2007-02-20, 09:57:17
Klicka på "Nya inlägg" ungefär i mitten av menyn här ovanför :)
En mycket bra och användbar funktion. Den jag använder mest här på forumet faktiskt :D
Något som jag saknar under "Snabblänkar" är "Visa mina inlägg" så man ser om ngt nytt hänt under de trådar som man själv postat.
Nu finns förvisso "Hitta alla inlägg av [ditt namn]" under den egna profilen men det är inte speciellt smidigt och det blir inte lika bra översikt som på t ex "Nya inlägg". Men om man ber snällt kanske ni kan implementera den (om det finns som färdigt tillägg till vBulletin?).
Tack så mycket...du gjorde just mitt liv lite lättare!:)
Fredrik
2007-02-20, 11:47:45
Aaah, frågor av teknisk natur. Jag sållar mig till åskådarna och väntar med intresse på vad Daniel svarar :D
/Fredrik - Pappaforum.se
Nya inlägg och markera grupper som lästa är allt man behöver. Då missar man inget. Dagens inlägg är också en rätt bra funktion.
Daniel
2007-02-20, 23:58:21
Något som jag saknar under "Snabblänkar" är "Visa mina inlägg" så man ser om ngt nytt hänt under de trådar som man själv postat.
Nu finns förvisso "Hitta alla inlägg av [ditt namn]" under den egna profilen men det är inte speciellt smidigt och det blir inte lika bra översikt som på t ex "Nya inlägg". Men om man ber snällt kanske ni kan implementera den (om det finns som färdigt tillägg till vBulletin?).
Kollade i inställningarna och det verkar tyvärr inte som att det finns klart. Ska ta och kolla lite om det finns något fint plug-in som gör att det går att mickla lite med snablänkarna. :)
Nya inlägg och markera grupper som lästa är allt man behöver. Då missar man inget. Dagens inlägg är också en rätt bra funktion.
True that! Just "Dagens inlägg" är guld värt! :D
/Daniel - Pappaforum.se
vBulletin v3.8.5, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.