handdator

Visa fullständig version : Söker pappalediga i Stockholm.

Mulle
2011-01-30, 19:15:22
Hej,
Jag är hemma med vår son Olof som är 6 månader och kommer så att vara till 31/8. Söker någon likasinnad att umgås med som är pappaledig, gärna med barn som är ungefär lika gammalt eller runt året.
Är mer eller mindre totalt ointresserad av sport, så om det är det enda du har lust att snacka om kommer vi nog inte få ut så mycket av att umgås :)
Däremot pratar jag gärna om papparollen, relationer, barnen och en massa annat.

Posta ett svar eller skicka ett privat meddelande om det låter intressant.

Daniel

byggnadssmeden
2011-02-27, 18:20:32
Sport är helt ointressant - check!

Jag har en snart 4 månaders son och jag går på ledigheten 2 maj.

Jag skulle gärna knäcka en lättbärs i sandlådan framöver.

Jag är 31. Var tokigt insnöad i styrketräning men nu blir det inte mycket sånt. Bor i Haninge. På gränsen till Tyresö

Mulle
2011-03-01, 16:24:22
Härligt! :) Jag bor i Solna, så ett poppis tillhåll framöver kan om inte annat bli Kulturhusets "Rum för barn".

Anders_B
2011-04-02, 21:50:29
Tjaba.
Jag börjar min pappaledighet i Maj och bor också i Solna, i Råsundatrakten. Min son är då 9 månader. Jag träffas gärna och pratar om allt utom sport :-)
Anders

Mulle
2011-04-03, 17:53:08
Vad roligt! Både Råsundatrakten och jämngamla :) Men då får vi höras här framöver. Daniel

Lars O
2011-04-13, 07:49:11
Hej, är också pappaledig, har en son nu på 15 månader, kommer vara hemma till slutet av Augusti, sedan är det tillbaka till jobbet beroende på hur det går med inskolning till f-skola. Bor i Sundbyberg men är på väg att flytta till Annedal/Bromma i Juli. Hänger gärna med om det blir nån träff.

Ha det gott!
Lasse

tommywe
2011-05-01, 16:59:55
Tjena. Finns också tillgänglig för pappaträffar. Bor i Hässelby strand så det är inte så långt ifrån Solna/Bromma. Hör gärna av er.

mvh Tommy