Visa fullständig version : Solglasögon online
Fredrik
2006-09-21, 13:31:28
Hepp! Fick mina nya linser idag och jag har märkt en halvknepig bieffekt; mina ögon blir ljuskänsliga utav bara *insert svärord här*. Mina gamla solglasögon är ett par billiga slitoslängglas så jag känner att jag får väl ta och pröjsa nu för riktiga grejjer.
Någon som har handlat solglasögon online eller kan tipsa om vars jag hittar sjyssta brillor till bra pris? Länka nu inte till nån sida där de har såna där modeglas som täcker halva ansiktet, de_är_så_jämrans_fuuula :D
Nördigt kanske, men jag gillar stuket från matrix-filmerna.
/Fredrik
Första träffen på Google "matrix sunglasses": http://www.matrix2sunglasses.com/
Fredrik
2006-09-21, 13:57:17
Hehe, men kan jag verkligen vara sååå nördig?
Hmm, bara 18$ per par. Förmodligen inte högsta kvalisort men till det priset kan man ju beställa ett gäng på vinst och förlust :)
/Fredrik - tack förresten!
Hehe, men kan jag verkligen vara sååå nördig?
Av vad jag läst hittills; tveklöst ja :D
Fredrik
2006-09-21, 14:05:05
Av vad jag läst hittills; tveklöst ja :DBuuuuurn?
Ja, jo, får väl ta på mig den liksom :D
Någon mer än Bully-Mats som har förslag? ;)
/Fredrik
Daniel
2006-09-21, 14:06:25
Jo, köp! KÖP NU! :D
Själv brukar jag köpa typ ett par solglassögon från Polaroid varje år med tanke på att jag tappar dom varje sommar. :)
Fredrik
2006-09-21, 14:16:34
Fast det här med att hålla på och tappa solglasögon är bara så himla fjortis :D Jag är 30 bast nu, inte 20 år och krälar runt på hultsfred :p
Man kanske skulle hosta upp en rejäl slant istället och låta rädslan för att tappa ett dyrt par få mig att vara mer rädd om dem. Scared straight? ;)
/Fredrik
Fredrik
2006-09-21, 14:48:15
Jo, köp! KÖP NU! :DDone and done! 63$ fattigare :o
/Fredrik
Daniel
2006-09-21, 15:40:39
Haahaa... snyggt! :D
Vilka blev det?
Fredrik
2006-09-21, 16:04:18
Vilka det blev? :D De fräckaste såklart:
Agent Smith (http://www.matrix2sunglasses.com/matrix1/matrix_agentsmith1_sunglasses.htm)
och
Morpheus (http://www.matrix2sunglasses.com/matrix1/matrix_morpheus_sunglasses.htm)
Tänkte det att om jag köper två par så borde jag väl bli nöjd med minst ett av dem. Det andra paret får bli de som ligger i bilen :D
Känner mig inte som 30 just nu. Mats har nog rätt ;)
/Fredrik
Daniel
2006-09-22, 12:10:41
Du måste posta bilder på hur det blir med clip-on varianten.
Soo geeky! :D
Fredrik
2006-09-22, 12:14:42
Soo geeky! :DHehe, jo, min nuna finns ju att beskåda på andra ställen så på det sättet har jag ju redan gjort bort mig. Kan väl inte skada med en gång till? :D
Vete tusan hur lång tid postgången tar. USPS Priority låååter ju bra, men är förmodligen värsta snailmail-varianten de har.
/Fredrik
Daniel
2006-09-22, 12:26:48
Yay! :D
USPS Prio brukar ta 5-10 dagar dom få gångerna jag beställt prylar med USPS shipping.
Fredrik
2006-10-23, 20:16:45
Soo geeky! :DFår villigt erkänna att de clip-on-solglasen var så fugly att jag inte kan med att ha dom på mig bland folk. Numera förpassade till en mörk vrå i hallskåpet :D
Men den andra varianten blev jag rätt förtjust i. Ingen höjdarkvalité kanske men de duger att ha som bilglas nu på hösten.
Men Daniel, du kan glömma bilder på mig med clip-on:en :o
/Fredrik
vBulletin v3.8.5, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.