Visa fullständig version : Ytterligare en ny.
Tomtomdrum
2009-02-20, 15:28:49
Hej och hå!
Nyreggad på detta forum som synes och fattar själv inte att man ska bli farsa. Vi är i v.19 nu och var på ett andra ultraljud men kön kunde inte utläsas dock. Tur att sambon jobbar på sjukan så de sa att hon kan smita in nästa vecka igen ;)
Annars känns det härligt och gött. Men det är ju det som det ska göra!
Så nu ska jag diska och fortsätta lyssna på musik (skönt med lite ensamtid ibland) och dricka en Ardbeg!
(Det är första valpen)
/Over and out!
Carlbergh
2009-02-20, 17:09:08
Hej å Välkommen!
Grattis!
En Ardbeg är inte fel! Hur gammal?
Själv så är ja på den nyktra sidan nu. Vi vänta vårat första nu i dagarna.
Men hade ja fått välja så hade ja vridit upp volymen lite här och slått upp ett fredagsglas!
Hoppas du ska trivas!
Tomtomdrum
2009-02-20, 17:26:44
Tack!
Det är den fina och vanliga 10-åriga :)
Kommer slå in på den nyktra banan snart jag med men nu så vart jag så jädra sugen!
Jo det är rätt skönt men dom dagarna kommer ju senare :)
Carlbergh
2009-02-21, 10:17:23
Ja, de som krokigt ska bli... =)
Har ni börjat handla saker än? typ barnvagn, säng och sånt där?
Tomtomdrum
2009-02-21, 21:56:53
Sambon och hennes gravida kompis (väntar tvillingar) var nere i Ullared för ett par veckor sedan och handlade en del prylar men de stora har vi inte inhandlat ännu. Men det kommer snart :)
Carlbergh
2009-02-22, 00:08:32
Hehe! Vi tog med våra mammor till Ullared =) Vi behövde inte ens ta med visa korten! Skit bra! Ungen har mer kläder än va ja har =)
Barnvagnen köpte vi på nätet (www.kronan.com (http://www.kronan.com)) och vaggan är samma som morfar gjorde till mig när ja skulle födas fast nysydda lakarn.
När ä de ni ska ha?
Daniel
2009-02-23, 13:30:52
Tomtomdrum, stort GRATTIS! :)
Jäklar surt bara att man inte själv har möjlighet att fynda på Ullared, dom har inte en webshop kanske? :)
Tomtomdrum
2009-02-23, 19:40:26
Tack och tack Daniel.
Nej det kan man inte :) Men du bor i Sthlm, bara sätta sig i bilen och fara ner!
Tack för tipset Carlbergh (http://pappaforum.se/forum/member.php?u=820), ska kolla in sidan.
Daniel
2009-03-07, 09:19:19
Tomtomdrum, med tanke på att jag tog körtkortet för drygt en månad sen och knappt kört något så får jag nog avvakta med det. Får helt enkelt vänta på webshoppen. :D
Tomtomdrum, med tanke på att jag tog körtkortet för drygt en månad sen och knappt kört något så får jag nog avvakta med det. Får helt enkelt vänta på webshoppen. :D
Ah! Så du fick tummen ur röven tillslut? Grattis!
Daniel
2009-04-07, 13:09:45
Mats, tackar! Det tog ett tag... :)
Jag har till och med kör runt familjen lite. :)
vBulletin v3.8.5, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.